En hverdag..

Hverdagen min på DPS er ganske kjedelig. Dagene er like, rutinene de samme og sånn går livet.. Pause!

Jeg er lagt inn for fjerde gang i 2014. Tre kriseinnleggelser, en planlagt. Det er altfor mye!! Klarer ikke å se hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene hjemme.. Alt stopper opp og jeg orker (gidder) ingenting. Denne innleggelsen har vært preget av mange møter for å planlegge fremtiden. En fremtid jeg ikke ønsker å være en del av..

Alt virker meningsløst, alt er vanskelig og alt virker så tungt. Her kommer det forhåpentligvis litt glimt fra en hverdag som psykisk syk. Diagnoser har jeg, og jeg sliter med å bli kjent med (og akseptere) de og at de skal være en del av min hverdag i mange år fremover.

Hipp hurra for meg!!

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

