Mobilinnlegg

Hjemme fra DPS for denne gang.. Utslitt og tom for energi og mot. Jeg orker ikke plukke frem macen for å skrive noe engang.

Utskrivelsen gikk greit, var uvirkelig å sitte hos overlegen og ikke få kjeft eller overhøvling etterfulgt av kritikk. Jeg fikk skryt for å ha overlevd, skryt for å ha gjennomført alt av planleggningsmøter og gått på med mot. Det er noe som er helt feil!! Jeg får ALLTID kjeft for ett eller annet av den damen. Lurer på om hun er syk eller noe.

Jeg er hjemme, alene. Får besøk hjemmefra av mamma og pappa. Long story short – litt bob bob er følelsene rundt det.

I morgen skal jeg til min psykolog på gjennomgang av siste innleggelse. Torsdag kommer de første kontaktene fra teamet for sammensatte lidelser på hjemmebesøk. Spennende tider, men veldig skummelt!!

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

