Borte bra, «hjemme» best

Etter et døgn på akuttpost på hovedmottaket for psykiatri er det godt å komme tilbake til «min» DPS. Det er her jeg føler meg trygg, disse menneskene kjenner meg og det er her jeg VET jeg får hjelp.

Jeg har flere ganger tenkt at det å komme til en ny plass hvor jeg ikke kjenner noen og ingen kjenner meg hadde vært godt. En start på blanke ark på et vis. Jeg har nå prøvd det, og funnet ut at det ikke er så kult allikevel.. Tilsyn hvert kvarter av et helt fremmed menneske var mere skummelt enn godt!!

Jeg er «hjemme» igjen på mitt faste rom på DPS’en hvor jeg er kjent og føler meg trygg. Det føles ut som et nederlag, samtidig som noen prøver og fortelle meg at det er en seier. Det er rart hvor dømmende man er på seg selv.. Det er ingen av de rundt meg som er sinte/skuffet for at jeg er her igjen. Jeg er selv min værste dommer når det blir som dette.

Livet er ikke en dans på roser!! Jeg håper på bedre dager snart..

20140304-230802.jpg

20140304-230736.jpg

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

