Hjemme hos meg selv igjen

Så er jeg atter en gang kommet hjem etter en innleggelse. Denne gangen et døgn på en ukjent post, med ukjente personer og ukjente rutiner. Det gikk fint, de passet på meg som de skulle.

Dagen i går var en god dag. Fikk trent i flere overganger og spist litt. Tror jeg har fått en bivirkning av en medisin for har lyst på mat – HELE TIDEN!! Et litt mer normalt forhold til mat hadde nok ikke gjort så mye, men vil ikke legge på meg. Livredd for å legge på meg!

Dagene frem til neste innleggelse håper jeg blir ok. Ikke for mye, og ikke for lite innhold. Har teamet mitt som støtter og oppmuntrer meg til å ikke gi opp. Tror ikke jeg vil det riktig enda allikevel.. Det virker så endelig det å skulle gi opp. Ingen vei ut eller tilbake. Fanget i nuet..

Jeg skal legges inn flere uker på en fullstendig skjermet post for nedtrapping av en del medisiner og opptrapping av noen andre. Håper vi finner en mix som er litt bedre for meg og kroppen min på sikt. Det er smertefullt og vanskelig sånn som det er nå, så har vel ingenting å tape på veien dit.

Jeg krysser fingrene for at det blir gode dager fremover!!

20140312-143716.jpg

20140312-143829.jpg

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

