Lange dager

Så er en uke uten noen form for behandling her.. Det har vært mitt ønske da jeg på mandag skal legges inn for en lengre innleggelse og dette blir mine siste dager «alene» på veldig mange uker.

Det er tøft og det er vanskelig, men jeg håper jeg har gjort det rette. I dag er det lørdag og jeg kjenner på en alenefølelse jeg ikke har hatt på veldig lenge. Jeg føler meg ubetydelig, at jeg ikke er verdt noe og at de har glemt meg og er glad for at jeg er borte. Fornuften min hvisker at det er mitt valg og at jeg bare kan ringe tilbake hvis det blir for tøft. Følelsene derimot, de spiller ikke på samme lag. De spiller faktisk i sin helt egne liga for øyeblikket. Det er vanskelig å vite hvem jeg skal stole på – fornuft eller følelser.

Jeg lever, jeg spiser mat og tar medisiner. Nå er det bare to dager igjen…

Dette innlegget ble publisert i Innleggelser og merket med , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Lange dager

  1. Jeg synes du er utrolig modig og sterk som klarer dette! Det står det stor respekt av, og du er et forbilde for andre. Meg blandt annet! Du beviser igjen at du er The real deal. Hatten av for deg!

    • Sinnslidelse sier:

      Tusen takk!! Det varmer med noen kommentarer som dine. Det er tøffe tak, og jeg ønsker (innimellom) å komme meg videre og fremover. Vanskelig er det, og mange tilbakefall. Jeg må før eller siden uansett begynne å gjøre ting kun for min egen del – ikke for alle andre.

      Igjen, takk 🙂 Jeg prøver som best jeg kan.

      • Det er nettopp det-du prøver skjorta av deg!! All respekt. Andre hadde gitt opp for lengst. Det er også godt å av og til få er spark bak av å lese innleggene dine og tenke at du har SÅ rett!! Heier på deg!

  2. Frk. M sier:

    Du er ikke glemt 🙂
    Håper det går fint med deg nå som du er innlagt!

  3. Brigette sier:

    A fascinating discussion is definitely worth comment. I do think that you should write more about this subject matter, it
    might not be a taboo matter but generally folks don’t speak about these topics.

    To the next! All the best!!

Legg igjen en kommentar

