Jeg lever

Jeg er nå lagt inn på skjermet avdeling som en del av en planlagt lengre innleggelse. Jeg skal bytte noen medisiner så godt med litt ekstra hjelp i overgangsperioden.

Jeg har aldri vært lagt inn på skjermet før, men det går faktisk overraskende bra. Det er tøft uten mobil, Internett og fri utgang, men jeg har hatt så dårlige dager at det har vært veldig greit på en måte.

Har skrevet noen lengre innlegg, men de får komme senere en gang. Sitter et menneske og ser på meg mens jeg sjekker mobilen. Hele hopprennet er ganske surrealistisk!!

Dette innlegget ble publisert i Innleggelser og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Jeg lever

  1. Frk. M sier:

    Høres veldig surrealistisk ut ja! Forhåpentlig lønner det seg i form av at du får det bedre. Lykke til med medisinendringer, greit med litt ekstra støtte da. God helg!

Legg igjen en kommentar

