Der ble min fremtid så mye mer usikker..

http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article9473755.ece

Betania Malvik legges ned. Det var dette som var min redning. Nå har jeg ikke lenger noen plan, ingen fremtid eller håp. Jeg er èn av 11 pasienter som har fått innvilget behandlingsplass der, og som nå står igjen på bar bakke.

Jeg er sjokkert!!!

Dette innlegget ble publisert i Hverdag og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Der ble min fremtid så mye mer usikker..

  1. Frk. M sier:

    Uff, det var virkelig dårlige nyheter for deg! Finnes det ingen andre steder som har et tilsvarende tilbud? Håper uansett det ordner seg med et godt tilbud til deg. Skjønner at du blir sjokkert!

Legg igjen en kommentar

