Søvnløse netter

Jeg er fortsatt hjemme. Bare det i seg selv er en bragd av dimensjoner!! 

Jeg sover tilnærmet ingenting, kanskje to timer fordelt utover døgnets 24 timer, og det er i ferd med å begynne å stresse meg litt. Jeg vet at desto mer fokus (og medisiner) jeg har på søvn, desto mindre sover jeg. Derfor er dette en litt uheldig sirkel. Jeg har aldri før klart å løse den uten innleggelse, så jeg går hardt ut og håper på det beste for helgen her hjemme, uten innleggelse og med søvn om natten.

Ellers har fru. psykolog endelig fått satt opp en time med en psykiater som skal gjøre en ordentlig medisinvurdering av meg. Jeg håper jeg kan kvitte meg med flere av medisinene jeg går på, og heller trappe opp de som faktisk gir meg ønsket effekt. Det er faktisk så mye medisiner nå at jeg ikke har plass i dosetten min til alle pillene. Riktignok er en del av det vitaminer, men fortsatt en del av mine faste «medisiner». De VET jeg jo at funker som de skal hvertfall. 

Jeg har ikke helt klart å slippe tanken om at jeg er kronisk suicidal, selvom fru. psykolog prøver å overbevise meg om noe annet. Hun mener ordlyden er tilfeldig og at det ikke er ment sånn. Enten er jeg sprøyte teit/opphengt/pettimeter eller så har overlegen et språkbruk og en formidling hun ikke egentlig mener. Hvis ikke hun kan stå for det hun selv skriver om meg så betyr det faktisk at veldig mange dokumenter, epikriser, innkomstnotater og erklæringer ikke er gyldige. Det hadde jo vært litt dumt… 

Jeg er alene hjemme i helgen, helt alene!! Det er skummelt, men jeg skal klare det.

Pust inn – pust ut!!
Spis mat – drikk vann!!
Våken på dagen – sove om natten!! 

 

Dette innlegget ble publisert i Boderline, Hverdag, Motivasjon, Ukategorisert og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Søvnløse netter

  1. Heia heia 🙂 dette klarer du!

Legg igjen en kommentar

