Tilbake til start

Jeg er på DPS – igjen.. 

Etter nesten en uke hjemme, fem dager for å være eksakt, endte det med en overdose og ambulanse nedover til sykehuset. Jeg har for første (og forhåpentligvis siste) gang opplevd ventrikkelskylling, pumping og kullbehandling. Våknet med en veneflon i hver hånd, en med motgift og en med væske. 

I dag har det vært fellesmøte med fastlegen og psykiater herfra. Vi har kortet ned medisinene fra åtte ulike medikamenter til to. Det vil jeg påstå å si er en seier. Det blir nok noen tøffe dager med litt abstinenser osv, men jeg bretter opp armene og kjemper på videre. Skal nok klare dette og!! 

Det har vært mitt ønske. Jeg vil ikke ha så mange «skumle» medisiner, jeg vil ikke ha så mange valg. Nå har jeg fått to medisiner jeg trives med, så får jeg bare håpe at det holder meg stabil nok til at jeg kan være hjemme en periode og ha litt bedre dager. 

Jeg håper jeg kan få reise hjem i morgen, men vi får se hvordan natten blir i første omgang. Første natten på over to år uten sovemedisiner, jeg forventer ikke å sove noe særlig. Bilde

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Tilbake til start

  1. Stå på! Skal si du har gjort et enormt steg! 💪

  2. Frk. M sier:

    Ut i fra det du skriver så ser det ikke ut til at du er tilbake til start, slik overskriften forteller. Virker som om stadig gjør fremskritt, ikke minst at du faktisk ser fremover! Lykke til med medisinendringer.

Legg igjen en kommentar

