Ferie!!

Jeg har tatt ferie. Fra alt – og alle!!

Teamet mitt ringer meg, gjerne flere ganger i døgnet, og lurer på hvordan det går, om jeg har spist og tatt medisiner. De får det samme svaret, alle sammen:

– DET GÅR FINT MED MEG!!

Sannheten er at det faktisk ikke går så altfor ille. Det er nesten litt godt å bare være, uten noen behandling, noen som konstant vil noe av meg. Jeg sover nesten ingenting, dvs jeg sover kanskje hver fjerde natt av utmattelse. Men – det betyr ikke så mye. Jeg lar ikke mangelen på søvn bety noe og forme dagen min. Jeg står opp, løper på tur i skogen og koser meg med familie og venner.

Jeg er på ferie! Fra alt og alle – kanskje allermest fra meg selv..?

Dette innlegget ble publisert i Hverdag, Motivasjon og merket med . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ferie!!

  1. You rock! Dette er noe jeg tror vi alle trenger av og til. Å bare være. Ikke mer, ikke mindre. Ikke måtte føle på så mye frustrasjon og smerte, men bare ta dagen som den kommer, for ingen vet vel hva den vil bringe? Jeg synes du er vanvittig tøff, og til stor inspirasjon. Og mest av alt er jeg stolt av deg fordi du deler så masse viktig med oss. På godt og vondt. Håper du får den best ferien du kunne ha ønsket deg. Stor sommer klem! ❤️

Legg igjen en kommentar

