Pust

pust inn – pust ut

tankekaos, tankekjør, tenketanken er full

pust inn – pust ut

høy puls, lav puls, ingen puls?

pust inn – pust ut

skal, skal ikke, går aldri bra uansett

pust inn – pust ut

orke mer, ikke orke mer, JEG VIL IKKE MER!!!!

pust meg en viss plass…

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Pust

  1. Isabel sier:

    Dette traff meg på en veldig fin måte! Jeg synes liksom du får uttrykka de vonde kaosfølelsene på en veldig god måte samtidig som jeg elsker denne direkte, ekte galgenhumoren.

    • Sinnslidelse sier:

      Tusen takk for hyggelig kommentar! Jeg er full av galgenhumor, kanskje spesielt overfor meg selv og min behandling. Kanskje det er blitt en redning for meg, hvis man ikke kan smile og le er det ikke så mye igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

