Om vonde tanker

Når netten blir lange, og kulda setter inn – da kommer alle minnene.

Nettene jeg ikke får sove er ofte de værste. Alle sansene blir så sterke og tankene mange, det bryter ut kaos og helvete på en gang. Det er som en flodbølge med enorme ødeleggelser. Det rammer alt det gode jeg har klart å fylle på de siste tidene, knuser et eventuelt håp i tusen knas og er hard og brutal med meg på alle områder.

Det er faktisk værre enn å oppleve overgrepene på nytt. Da kan jeg dissosiere meg vekk fra situasjonen, men når jeg gjenopplever de er det mye vanskeligere. Klarer ikke fjerne meg fra følelsene på samme måte. De slipper aldri taket, hver gang jeg får et nytt sanseinntrykk kommer det over meg på ny.

Jeg er så sliten!

20140707-000415-255083.jpg

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Om vonde tanker

  1. Frk. M sier:

    Uff det høres vondt og slitsomt ut å ha det sånn. Søvn og hvile er så viktig for å ha det overskuddet man trenger. Håper minnene etter hvert kan slutte å hjemsøke deg! klem

    • Sinnslidelse sier:

      Det er så vanskelig når man prøver også blir alt ødelagt av at man mangler noe så grunnleggende som søvn… Jeg er langt i fra den eneste som sliter med det, og jeg synes umåtelig synd på alle de andre!

      Minnene tror jeg alltid kommer til å være der, men forhåpentligvis ikke like sterke i fremtiden.

      Takk for hyggelig kommentar 🙂

Legg igjen en kommentar

