Om det å ha ferie

I år har jeg tatt ferie. Ferie fra alt og alle.. Eller, det var det som var meningen. Nå blir sjeldent ting som jeg planlegger, så det kommer kanskje ikke som en veldig stor overraskelse at dette gjelder også denne ferieplanen min.

Jeg valgte å pakke med meg «flyttelasset» og ta ferie til hjemstedet mitt i sommer. Jeg dro når jeg selv ville, uavhengig av når mine behandlere skulle ha sin ferie. Det i seg selv er ganske oppsiktsvekkende!! Jeg ville ikke ha noen timer i løpet av sommeren, jeg ville bare nyte friheten uten å måtte tenke behandling, møtepunkter, telefonsamtaler osv. Det holdt lenge, men nå er det veldig vanskelig.

Jeg har vært en tur på legevakten, i flere samtaler med akutt ambulerende team her og en del telefoner til teamet mitt hjemme har det blitt. MEN – jeg står fortsatt på bena, enda det koster alt jeg eier og har av krefter.

Jeg gjør det for å ikke skuffe min hovedbehandler. Jeg lovet at jeg skulle klare meg selv, ta kontakt hvis det ble for ille osv. Hvis jeg kommer meg gjennom sommeren uten flere overgrep, innleggelser, overdoser osv. så skal jeg bake kake til hele teamet mitt.

Jeg håper jeg holder hele veien til mål!! Det å bake kake er noe jeg kan, og noe jeg ønsker å gjøre for meg selv og de som støtter meg i tykt og tynt.

Utfordringen er: den må være glutenfri OG laktosefri..

What to do? Tips mottas med veldig stor motivasjon 🙂

20140721-001306-786485.jpg

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

