Det er timer igjen

Her sittr jeg, langt nede i stilnoctpakken. Flere brett har gått med, og endelig har jeg litt fri. Litt pause fra meg selv og alle triggerne.

I morgen er det slutt. Da orker jeg ikke mer. enten legger de meg inn på Akutten på A-hus eller på DPS her. Jeg er veldig usikker, vil ingen av delene. Vil bare ha det jævlig!! Syne jeg får som fortjent og ikke faen om noen skal ødelegge for denne følelsen skal bli reel..

Bokstavene surrer seg for meg, men jeg har på klokke til i morgen. Spise gjorde jeg sist for et par dager siden. De gærne har det godt! æsj, tynn, tynnere, tynnest. Kanskje de tror meg da? Jeg er sliten av å kjempe nå..

Jeg er så sliten og maktesløs 😦

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

