Tilbake til det gamle

Så er ferien over, og jeg er hjemme igjen. Ikke hos mine foreldre, men hjemme hos meg selv. Det er her jeg har hatt det vanskelig, det er her jeg har hatt glede og det er her jeg skal være. 

Sommeren har vært lang, lengre enn lang og enda lengre enn det igjen.  I perioden ønsket jeg å gi opp, men så kommer det en liten fighter frem som drar meg gjennom enda en nedtur. Jeg er fornøyd (nesten litt stolt) over hva jeg faktisk har fått til. Jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle overleve sommeren med helsa sånn tåelig i behold. 

Det klarte jeg!! Jeg gjorde det faktisk. Ingen selvskading, ingen nye overgrep, ingen innleggelser, ingen overdoser, ingen akutte turer på hverken psyk eller legevakt. Det er nesten for godt til å være sant. Jeg er ganske spent på hva min behandler vil si til meg på mandag. Vi har ikke sett hverandre på over åtte uker. Det er så sprøtt!! Det er hinsides, det er på grensen til galskap, MEN det har også vært litt deilig. Jeg har tatt ferie! Fra hele behandlingssystemet her hjemme, i ÅTTE UKER!!

Nå gjenstår det en innleggelse før skolestart på onsdag. Tror jeg trenger det nå. Noen dager hvor jeg kan legge vekk hele sommeren på, koble meg tilbake i «føle-modus» og prøve å finne igjen bakkekontakten. 

Jeg gleder meg til fremtiden! 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

