Jeg er lagt inn! Kun som hjelp til å roe ned litt i håp om å unngå en smell om noen uker.

Det varte lenge, men jeg må nå nullstille telleren min 😦

IMG_6394.PNG

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til

  1. Frk. M sier:

    Fint å høre at du blir tatt godt vare på. Synes det høres lurt ut å forebygge. Lykke til!

  2. Du har vært fantastisk flink og modig! Noen ganger er det å være flink å vite når nok er nok, og når man virkelig trenger hjelp. Stå på tapre du!

  3. Sinnslidelse sier:

    Takk for gode kommentarer. Dette er uvant og nytt for meg. Innlagt uten å være i en krise er faktisk ganske krevende. Jeg prøver å bite tennene sammen, holde ut bare litt lenger..

Legg igjen en kommentar

