Vanskelig

Tiden står stille. Det er vanskelig for tiden, kjennes ut som om jeg har mistet bakkekontakten. Jeg lever i en «nesten-mani». Flyr fra det ene til det andre, trener mer enn noengang og flykter fra alle tankene og de vonde følelsene. 

Kombinasjonen med at jeg da spiser minimalt er ikke helt heldig. Var på DPS for en samtale lørdag kveld. Avtalen var at jeg skulle spise kveldsmat der og, noe personalet ikke hadde glemt. Etter mye om og men fikk jeg i meg et knekkebrød som avtalt. Det tok sin tid, 1 time satt vi i kantinen. Men jeg gjorde det, tygget og svelget. Gang på gang. Damen fra akutten på DPS ville ha meg tilbake i dag tidlig, så da ble det nok en tur for samtale og brunch. Fikk ned tilsvarende knekkebrød på 50 min i dag, så det er forbedring om ikke annet. 

Jeg er så sliten. Jeg er så lei. Det føles ut som om jeg tråkker i vann. På stedet hvil, kommer meg hverken fremover eller bakover. De siste dagene har vært ekstra tunge da jeg har hatt en del selvmordstanker/impulser. Det er klassikeren: ting går litt bedre, også må jeg straffe meg selv i etterkant da jeg ikke fortjener gode ting. Jeg vet hvor korket det høres ut, men for meg er det den hele og fulle virkelighet. 

I morgen kommer TSL på hjemmebesøk igjen. Hva jeg skal si aner jeg ikke. Jeg vet at de vil spørre om mat, jeg vet at de bryr seg, men akkurat nå spiller det ingen rolle. Jeg håper å slippe unna nok en kveld med paracet-glasset.. Det er så lite trivelig! 

Dette innlegget ble publisert i Boderline, Innleggelser. Bokmerk permalenken.

4 svar til Vanskelig

  1. Tine sier:

    💖💖masse klemmer til deg. Er så dritt når mat er vanskelig…. Heldigvis har jeg ikke den erfarligen her at folk sier idiotiske ting som «det er da bare å spise….» Hadde det vært så jævla enkelt så hadde vi da vel gjort det…..?

  2. Lunacy sier:

    Kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver. sender over en klem ❤

  3. Sinnslidelse sier:

    Takk for gode kommentarer! Det varmer og styrker i en vanskelig periode 🙂

Legg igjen en kommentar

