Home «sweet» home

Vel, jeg er hjemme igjen. Suicidal som aldri før, men jeg står i det og flykter ikke. Følger ikke alle impulsene, prøver å være realistisk. Det er lov å ha det vanskelig, og jeg må lære meg å akseptere at det er perioder som er det og at det kommer til å komme flere senere.

Det er vanskelig å stå i mot. Jeg fikk utlevert et nytt pillelass før jeg ble skrevet ut, og det gjør ikke impulsene noe mindre akkurat. Jeg er desperat på en pause fra meg selv. Erfaringsmessig får jeg den pausen med en overdose eller overgrep. Ingen av de delene bringer meg videre her i livet.

Det er så mange faktorer som er med på å påvirke avgjørelsene jeg tar hvert eneste sekund. Jeg håper det snart går over, for jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å stå i mot…

Dette innlegget ble publisert i Boderline, Hverdag. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Home «sweet» home

  1. Frk. M sier:

    Skjønner det er vanskelig for tiden! Det er sterke krefter og følelser som drar deg i ulike retninger… vondt å lese om… håper du holder deg sterk!

Legg igjen en kommentar

