Desperat etter pause

Det er så vanskelig å være meg nå.. Jeg begynner å bli desperat etter en pause, og da bruker det å ende ikke så bra. Jeg jobber på spreng med impulsene mine som ber meg om både det ene og det andre.

Jeg kjenner strikken er godt tøyd nå, vil ikke legges inn. Vil ha en pause, fra alle, alt og ikke minst meg selv. Jeg er sliten, men vil ikke sove. I drømmene er alt vondt. Der og!

Dette innlegget ble publisert i Boderline, Hverdag. Bokmerk permalenken.

3 svar til Desperat etter pause

  1. Frk. M sier:

    Håper du holder ut, for du har jobbet så hard i det siste og det kommer uansett til å bli bedre enn det er nå!

    Du har ikke noe medisiner som kan gi deg en god søvn uten mareritt (normale doser selvsagt), så du føler deg bedre når du våkner igjen? Trene? Se en film? Noen du kan være med eller snakke/skype ol. med?

    Håper virkelig du har det bedre i morgen. Klem til deg!

  2. Sinnslidelse sier:

    Takk for fin kommentar. Jeg kom meg gjennom natten, tok litt ekstra medisiner og fant ro til slutt. Ikke sikkert alle i temaet mitt blir like fornøyde med doseringen, men jeg overlevde natten, ungikk sykeshuset og har faktisk sovet litt på dagen i dag. Nå bretter jeg opp armene og er klar for en ny uke 🙂

    God klem til deg!!

Legg igjen en kommentar

