Hvem er det jeg prøver å lure?

Når kveldene blir lange, og nettene enda lengre.. DA sliter jeg!!

Jeg blir motløs i mangelen på søvn og ro. Den evige uro henger over meg som en skygge. Blir aldri kvitt den uansett hvor fort jeg løper eller hvor lite jeg ser etter den. Jeg har hatt besøk av familie i helgen og det tar på nok i seg selv.

Jeg er så ufattelig sliten av å late som om det går fint og flott osv. Jeg er sliten nå, ønsker meg hvile. Bare i noen timer, kanskje en natt med søvn igjen uten drømmer. Oppgaven på skolen henger fortsatt lang bak ibevisstheten der og grubler. På nyhetene i dag (21.00 på TV2) var det en sak om en dame som var mishandlet av mannen sin. Sterk sak som vekket så veldig veldig mange minner.

Jeg ønsker meg tilbake!! (Men jeg vil også videre..) Jeg savner han!! (Men jeg hater han..) Jeg er ikke verdt noe mer!! (Men jeg har kommet meg videre..)

Det er så ekstreme forskjeller og jeg er så forvirret. I morgen får jeg hjemmebesøk igjen og jeg vet ikke hvor mye jeg skal si.. Er redd for meg selv når jeg får så panikk som jeg har hatt i det siste. Jeg drømmer i våken tilstand.

Oppe i det hele har jeg et sterkt ytre som vil på skolen, vil videre og har valgt livet. Det høres flott ut, ikke sant? Jeg kunne ønske for alt i hele verden at det var den eneste sannheten. Det er så komplekst og jeg vet ikke hva jeg lenger er, vil eller en gang har vært.

Dette innlegget ble publisert i Boderline, Hverdag. Bokmerk permalenken.

4 svar til Hvem er det jeg prøver å lure?

  1. linejohnsen87 sier:

    Du vet at du kan snakke med både helsesøster og lærerne på skolen om hvordan du føler det i forhold til oppgaven ikke sant? I hvert fall så er det en mulighet, bare så du vet det. Det kan kanskje bli bittelitt lettere om man får luftet det, eller bare fortalt de hvor vanskelig akkurat denne oppgaven er for deg osv. Bare en tanke jeg fikk.
    Sender over en god klem 🙂

    http://www.kampentilbaketillivet.blogg.no

    • Sinnslidelse sier:

      Jeg har jo hele teamet mitt jeg kan snakke med, men oppgaven må uansett leveres som gruppeoppgave. Jeg har sagt litt om hvordan det påvirker meg i gruppen, men dette må jeg gjennom. Hvor holder helsesøster til? 🙂

      • linejohnsen87 sier:

        Ok, skjønner 🙂
        – Men hvis du skulle ønske det da, så holder hun til i 1.etg. rom A 107 (og hun er der tirsdager mellom kl. 11 og kl. 15 ) 🙂

  2. Lilly sier:

    Sender mange klemmer, det er så utrolig tøft når det står på og man må skjule alt bak masken og bruke krefter man ikke har. Ønsker deg masse lykke til med alt,, du fortjener det gode i livet og gode mennesker som respekterer deg og behandler deg bra ❤
    Kjente meg skremmende igjen i at jeg savner og hater personen som skadet meg, som om makten er så sterk og har et tak enda så lenge etter, som om jeg må få en aksept enda, selv om hodet vet noe annet..

Legg igjen en kommentar

