Nedtur

Jeg er lagt inn – igjen..

Trenger noen dager på å komme meg til hektene etter en litt tøff periode. Har nok aldri vært så nære en tvangsinnleggelse før, men vi ble til slutt enige om at jeg gikk med på å være her frivillig. På denne måten får jeg være på «min» DPS, men kjente mennesker og rutiner rundt meg. Det er den tryggeste plassen for meg nå.

Skolen krever sitt, og den dårlige samvittigheten over å ikke få lest nok er voksende. Jeg vet at jeg kan mye av stoffet, men har ikke helt oversikt over hvor i de forskjellige bøkene det står, noe som er greit å vite før eksamen i desember.

Jeg vil hjem, men får ikke det før tidligst i morgen, fredag. De vil gjerne ha meg her helt til jeg skal reise sørover (neste onsdag), men jeg håper jeg kan reise hjem på fredag, evt ha en plass her i backup gjennom helgen, men være hjemme på permisjon.

Jeg er sliten nå, ønsker meg hvile. Har tilbragt mange timer på baderomsgulvet i løpet av de siste dagene. Jeg blir fanget i meg selv, forsvinner ut i en dissosiasjon og har det ikke så greit. Jeg er hjemsøkt av gamle minner, og finner ikke tilbake til meg selv igjen. De prøver så godt de kan her, vi spiller litt kort eller kinasjakk for å avlede tankene og minnene.

Jeg puster, jeg prøver å få i meg mat og få litt hvile. Det er vanskelig å være meg nå..

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Nedtur

  1. Lilly sier:

    Legger igjen noen gode klemmer og håper du får den hjelpen og hvilen du trenger nå oppi alt, det er så tøft og krevende når det står på so, verst ❤

  2. Den grønne sier:

    Sender deg en god bedringsklem!

  3. Tine sier:

    Masse klemmer til deg vennen 💖

Legg igjen en kommentar

