Tankekaos

Skal, skal ikke
Vil, vil ikke
Kan, kan ikke

Sånn forløper alle minuttene mine seg om dagen. Det gjelder stort sett alle valg. Etter alle disse valgene kan jeg sette ord som; drikke, spise, leve, død, gå, løpe, studere, fortsette i behandling, fortjene gode/vonde ting, gifte meg, trene, synge osv osv..

Jeg tenker veldig mye på siste timen med psykologen min. Det slipper liksom ikke helt taket, og jeg gleder meg til å ta opp tråden igjen på tirsdag. Gleder meg til å (forhåpentligvis) gå videre, få lagt det litt bort igjen. Det er ikke noe nytt at jeg har selvmordstanker, men har ikke hatt et så sterkt ønske om hvordan ting skal bli etter min død som nå. Jeg vet ikke helt hva det betyr, men det får jeg vel klarhet i før eller siden uansett. Jeg har på en måte innfunnet meg meg med at jeg skal dø, jeg vet bare ikke helt når (og hvordan) enda.

Det er et slit å være meg nå. Vet ikke hvor mye mer jeg orker. Det er tungt, det er vanskelig og jeg føler meg ekstremt sårbar.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Tankekaos

  1. Tine sier:

    Det er mange som er glad i deg snuppelura

  2. Lilly sier:

    Legger igjen noen gode klemmer og håper at det blir litt bedre og lettere snart, det fortjener du ❤

  3. Lunacy sier:

    Kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver. Jeg også har mange tanker om å dø. Sender over en kjempeklem ❤

Legg igjen en kommentar

