Nødrett meg her, og tvang meg der

Det er vanskelig å være meg for tiden. Det er mange stressfaktorer som påvirker svingningene mine, og jeg er særdeles ustabil akkurat nå.

Jeg er nå lagt inn på A4 på nødrett. Akkurat hva det betyr i praksis vet jeg ikke, men jeg står ikke fri til å gå herfra når det måtte passe meg. Jeg ble kjørt hit med to som fulgte meg tett. Det blir vel en form for tvang, men litt usikker på hvordan utsiktene fremover er.

Jeg vet ikke om jeg vil leve eller dø. Jeg vet knapt forskjell på opp og ned!! Jeg har fått et stort rom med egen do (ikke dusj), og ingen medisiner eller personlige eiendeler utover tlf og noen klær jeg hadde på meg da jeg kom.

Jeg er i opprør, og har lyst til å klikke mentalt her inne. Slippe ut alt det sinnet i meg som har bygget seg opp over så altfor mange år. En smule redd for konsekvensene, men sånn som det er nå har jeg ingenting å tape…

IMG_6676.JPG

IMG_6663.JPG

IMG_6681.JPG

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Nødrett meg her, og tvang meg der

Legg igjen en kommentar

