Ferdig!!

Så har jeg levert semesteroppgave for denne høsten. Det kostet hardt, og veien har vært lang.

Vi har hatt ganske lang tid på oppgaven noe som ikke alltid er til min fordel. Det tok lang, lang tid før jeg kom ordentlig i gang. Jeg har hatt tre innleggelser hvor to frivillige og en på nødrett. Det holdt hardt, men nå er den altså levert og fullført. Når jeg får tilbakemelding skal jeg kanskje dele oppgaven med dere her. Stikkord er videregående skole, flink pike, mangel på tilrettelegging.

Nå kreves det faktisk ikke mer av meg før eksamen. Skal ha en obligatorisk ferdighetstrening i slutten av november, men det gleder jeg meg faktisk til. Nå venter en uke full av avtaler fra psykiatrien. De ønsker at jeg skal klare meg hjemme og følger meg opp ekstra i uken som kommer.

Jeg puster lettet ut og gir meg selv litt klapp på skulderen for levert oppgave!!

IMG_6704.PNG

Dette innlegget ble publisert i Hverdag, Motivasjon og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Ferdig!!

  1. Frk. M sier:

    Wow! Gratulerer så mye! All grunn til å være stolt av deg selv nå 🙂

  2. Du er så utrolig dyktig❤️

Legg igjen en kommentar

