En timeout var på sin plass nå

Jeg har gitt meg selv to og en halv dag timeout. Jeg var så sliten. Har kjempet lenge mot stygge tanker og vonde følelser. Jeg har klart meg hjemme i tre uker med en sort sky hengende over meg. Prøver å gi meg selv litt kredit for det. Torsdag reiser jeg en langhelg til stockholm, noe jeg faktisk gleder meg til. Blir godt å komme litt bort fra den travle hverdagen her hjemme. Bare være meg, se på hyggelige ting og spise god mat.

Jeg har hatt noen veldig fine timer hos psykologen min i det siste. Vi er inne i en god periode igjen, etter at vi hadde en klinsj for noen uker siden. Vi har snakket mye om vår relasjon og at jeg begynner å føle meg tryggere i den. Det har tatt lang tid, men nå sitter jeg igjen med et inntrykk av at det er verdt hver eneste time dit. Har gått til henne i over to år nå, hvorav halvannet av de har jeg vært der hvertfall to dager i løpet av en uke. Hun er min klippe og beste samtalepartner.

Før jeg la meg inn nå så har dagene vært veldig lange. De har vært preget av høyt aktivitetsnivå og våkennetter på rekke og rad. I går sov jeg tre timer etter innkomstsamtalen på dagen, har sovet ganske bra i natt og faktisk sovet en time etter frokost. Det er helt ulikt meg, men gir meg en bekreftelse på at en real timeout var på sin plass nå. Jeg har skrudd av telefon, koblet av verden for 48 timer!!

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

