Det er jul

Jeg er hjemme hos mamma og pappa på juleferie. Selvom jeg ikke får ferie fra meg selv så har jeg ferie fra skolen og behandling. Det er godt, men skummelt og vanskelig på en gang.

Foreldrene mine har er vennepar hvor datteren tok livet sitt tidligere i høst. Det er selvfølgelig vondt og trist for alle som er berørt, MEN det er veldig triggende for meg sånn som situasjonen er nå. Tydeligvis vet de ikke hvor nære jeg har vært det selv, alternativt gir de blaffen. Det er vanskelig og jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre, eller om jeg skal si noe om det til noen.

Jeg er sliten. Sliten av sminke, pene klær og falske smil. Jeg er sliten av meg selv og at jeg aldri kan si det som det er til de rundt meg.

Livstegn er gitt, nå har jeg en date med badekaret oppe.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

