Jeg vil hjem

Nå har vi vært borte i litt over en uke. Det har gått greit egentlig helt fram til i går. Nå er det vanskelig, og jeg kjemper mot meg selv for å unngå å gjøre noe dumt her borte. Sykehus i USA = dårlig idè!

Vi skal hjem på søndag og det tror jeg er helt på sin plass nå. Det har vært en fin tur, men jeg kjenner at nå er det nok. Jeg vil hjem til teamet mitt og de som kjenner meg og mine behov.

Det er hyggelig å være på tur, men fryktelig slitsomt da det er noen rundt meg hele tiden. Vanskelig å få tid til å bare være meg. Jeg er vant til å være alene ganske mange timer i døgnet så overgangen er stor. Nå er målet at jeg skal komme meg hjem uten noen store feilskjær de siste dagene.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Jeg vil hjem

  1. Jeg savner bloggingen din jeg❤️

Legg igjen en kommentar

