Timeout

Jeg har gitt meg selv timeout. Det er vanskelig å være alene hjemme da jeg blir så uendelig alene med alle tankene og følelsene. Etter en telefon med min psykolog bestemte vi at vi ikke trenger å utsette meg for nok en overdose eller annen selvskading, og la meg inn på akutten til mandag.

Kun for at jeg skal få ro og ikke være så alene. Det er fryktelig å være alene sammen med angsten når den river og sliter i kroppen. Jeg føler meg så liten og alene.

Jeg skal prøve å nyte selskap av andre mennesker som ikke forlanger noe av meg til det fulle. Her kan jeg være meg, akkurat sånn som jeg er nå. Det er rom for å ikke ha det så bra, men også rom for å ha det riktig så bra. Det passer meg fint begge deler!!

God helg fra meg 🙂

IMG_7146

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Timeout

  1. Tine sier:

    God helg til deg også

  2. Lunacy sier:

    Håper du har hatt en så bra helg som mulig! 🙂

  3. Len-Cecilie sier:

    Hei , bra side du har 😃æ sliter å mye med mye med emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse , ta gjerne kontakt per Facebook

Legg igjen en kommentar

