Mammaen min

Mammaen min, er min mamma.
Jeg deler henne riktig nok med brodern, men hun er vår mamma.
Ingen andre vil noengang være det.
Mammaen min er unik, akkurat som alle andre mammaer er.

Mammaen min stoler ikke på meg
Jeg stoler ikke på henne heller, men hun er min mamma fordet.
Ingen kan endre på det.
Mammaen min er stolt, men det er ikke av meg

Mammaen min sviktet når jeg trengte henne som mest
Jeg ønsker ikke hennes hjelp lenger
Ingen andre får det heller ikke.
Mammaen min blir diffus, men det er ikke det jeg vil.

Mammaen min slår
Jeg fortjener det noen ganger, andre ganger ikke
Ingen kan endre på det som er gjort.
Mammaen min er ikke trygg, jeg savner en trygg mamma

Mammaen min er vellykket
Hun har god jobb, fin bil og en stor familie
Ingen andre vet hvordan det er bak fasaden.
Mammaen min spiller et skuespill, det gjør vi alle.

Mammaen min trekker seg unna når jeg trenger henne nær
Jeg synes det er synd, og føler meg alene
Ingen kan ta fra meg den følelsen
Mammaen min er bare mammaen min.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Mammaen min

  1. Du skriver så bra! Kjenner igjen savnet etter en mamma alt for godt desverre. Klem til deg❤️

  2. Lilly sier:

    Så sterkt skrevet ❤ Det savnet er så vondt etter en forelder, og hvor fanget man er som barn ❤ God klem ❤

Legg igjen en kommentar

