Gratulerer!! 

Takk til deg som meldte meg til ledelsen på skolen. Takk for at du tok fra meg motet og verdigheten. Takk for at du er feig nok til å ikke komme direkte til meg.. 

Jeg har mistet all lyst til å dele noe som helst. Vil trekke meg tilbake og ikke si noe mer om meg selv til noen.. Åpenhet er visst ikke tingen allikevel!! 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

4 svar til Gratulerer!! 

  1. Tine sier:

    Fy faen så rottent det var altså. 😠 går dette mennesket på samme studie så burde i allefall h*n finne seg noe annet som utdanning.

  2. Frk. M sier:

    Håper det går bedre med deg nå…
    Klem

  3. Lilly sier:

    Fyyy søøøren det er jo helt utrolig!! Skjønner godt du reagerer, håper det går bedre nå? ❤ Sender en god klem

  4. Tine sier:

    Savner at du skriver på bloggen kjæreste du 💜

Legg igjen en kommentar

