Siden sist

Ja, jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, så jeg begynner med starten. Rett etter siste blogginnlegg gikk jeg ut i praksis på skolen. Var i en bolig med utviklingshemmede hvor det var mye forskjellige diagnoser og deretter veldig innholdsrike og spennende dager. Ti uker gikk på hengende håret. Det var dager jeg ikke trodde jeg kom meg opp, og det var dager jeg spratt opp en halvtime før vekkerklokken ringte kl. 06.00.

Etter praksisen hadde vi en inneuke på skolen hvor vi gjennomgikk litt fra praksisplassene og delte erfaringer mellom oss studenter og lærere. Jeg vil nok dele enkelte øyeblikk med bloggen her etterhvert, men må sortere ut hva først.

Så var det sommerferie, med alt det innebærer. Vi var på sør-øst landet store deler av ferien sammen med familie og venner. Jeg hadde fri fra behandling og behandleren min hadde fri fra meg. Det gikk fint lenge, en stund faktisk. Så gikk det ikke så fint lenger.

Nå er sommeren (heldigvis) over og hverdagen er her for fulle mugger. Første eksamen er på torsdag alt. Vi skal ha masse spennende fag i år og jeg gleder meg. Kanskje tar jeg tak i bloggen igjen, kanskje lar jeg den ligge. Jeg får se litt hvordan det utvikler seg etterhvert. 20140522-113443-41683192.jpg

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Siden sist

  1. Den grønne sier:

    Lykke til på eksamen!

Legg igjen en kommentar

