To måneder på egne ben

Psykologen min har gått ut i to mnd permisjon fra 1. sept. Det betyr at jeg står to mnd på egne ben uten klippen min. Vi har hatt vår siste time sammen. Det kjennes skummelt ut med tanke på at jeg aldri har gått til noen annen behandler over tid.

I disse to mnd skal jeg gå til en mann som er psykiatrisk sykepleier. Han er over 50 år – heldigvis! Jeg har så vidt møtt han fem min i siste time til fru. psykolog. Første time er onsdag og jeg håper jeg kan møte med åpent sinn. Han er her for å hjelpe meg, jeg må bare stole på det selv.

Jeg går jo fortsatt til fysioterapeuten så hun får steppe opp å ta litt ansvar i disse månedene. Det er i dag 68 dager til neste time hos psykologen. Døgnavdelingen er også beredt på å ta sin del av ansvaret og jeg er hjertelig velkommen der anytime. Det kjennes trygt ut, og jeg teller dager til hun er tilbake igjen.

psykolog-10397

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

