Er det nok nå?

Jeg er så sliten. Sliten av meg selv, og hodet mitt som aldri lar meg finne hvile. Det har vært noen turbulente døgn siden onsdag. Kort fortalt gikk det ikke så bra med meg da jeg ble alene. Etter en telefon til DPS ble vi enige om at jeg skulle ta turen utover for en samtale.

Under samtalen ble vi enige om at en innleggelse var lurt – men de hadde full avdeling. Altså kunne de ikke hjelpe meg. Jeg trenger rammer og jeg trenger noen som kjenner meg. Jeg har gjort alt etter boken. Tok kontakt før det gikk for langt, har bedt om hjelp – det er bare det at de ikke får til å gi meg det. Jeg kan legges inn på sykehuset, men der får jeg heller ikke ro og hvile.

Jeg er sliten nå. Sliten av å holde sammen på meg selv og tankene på avstand. Jeg er redd jeg skal miste kontrollen, skade meg eller ta en overdose igjen. Jeg vil, men jeg vil ikke!

Gi meg styrke til å komme meg gjennom helgen..

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Er det nok nå?

  1. Du er sterk og modig, og du klarer dette. Husk hva du sier til meg-det er DU som gjør jobben. Og husk hva du skrev her ol dagen om mentaliseringssvikt. Dette skal gå bra. Flott at du ber om hjelp før det er for sent. Stå på, jeg heier på deg hver eneste meter❤️

  2. Alter Ego sier:

    Du gjør en stor og viktig jobb! Og du skal overleve dette. 💚💚💚

Legg igjen en kommentar

