Timeout

Så ble det en etterlengtet timeout for meg på akuttavdelingen. Planen er opphold til over helgen, men vi får se hvordan det går etter som dagene går. Vikar behandleren la meg inn, og han synes det var på sin plass nå. Jeg er så sliten av å holde sammen på meg selv og alle de dårlige impulsene at nå turte jeg ikke være hjemme alene lenger.

Fra at det var smekkfull avdeling i forrige uke og i helgen så er vi nå kun to pasienter her. Med andre ord en til en oppfølgning i forhold til kontaktperson. Veldig greit, og det passer meg perfekt sånn som situasjonen er nå.

Målet for oppholdet er hvile, søvn og mat. Samtaler og ro. Ikke noe surr med overdose eller annen selvskading er også et mål. Uten at jeg skal samle opp alle de dårlige impulsene til jeg kommer hjem også smeller det da i steden. Det er heller ikke meningen.

Dobbeldose sovemedisiner har de gitt meg i  kveld, så jeg sier god natt for nå.

God natt 🙂 god natt

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Timeout

  1. ugresshagene sier:

    Håper du får sove godt. Bamseklem sendes din vei.

  2. Tine sier:

    Glad vikarbehandleren SER deg. Selv om han ikke kjenner deg så godt ennå.
    Slapp av og ta vare på deg selv fine du.

    Husk det er mange som er glad i deg, og jeg er en av dem!

Legg igjen en kommentar

