Panikk!

Jeg har vært syk. Syk for første gang på mellom ti og femten år. Jeg har hatt influensa først, også gikk det over i dobbel ørebetennelse og streptokokker. Fikk kjeft av legen min for at jeg ikke var kommet til henne før, men jeg har jo ikke noe referansepunkter når det kommer til fysisk sykdom. Derfor gikk jeg litt i lengste laget hjemmet uten antibiotika.

I løpet av de ti dagene jeg har vært skikkelig dårlig og sengeliggende har hodet mitt og all angsten tatt pause. Jeg har fått et sårt etterlengtet frikvarter fra meg selv. Det tok noen dager før jeg la ordentlig merke til det, men så utrolig deilig det har vært.

Vært ja – for nå som den fysiske formen er stigende har den psykiske tatt svalestup ned i mørket igjen. Det uendelige mørket!! Angst, panikkangst, uro, tomhet, usikkerhet, impulser, lav impulskontroll osv osv.. Jeg kunne fortsatt i det uendelige tror jeg. Uansett, mørket er i ferd med å sluke meg på nytt.

Jeg vil ikke!! Jeg orker ikke mer.. Jeg er sliten. Så nå sitter jeg på badet med alt jeg eier og har av piller rundt meg. Skal, skal ikke. Det er så komplekst. Jeg vil få det bedre, men jeg er så sliten av at det tar så uendelig lang tid.

Jeg er sliten nå, hvorfor skal alt være så vanskelig??

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

4 svar til Panikk!

  1. Alter Ego sier:

    Ja, hvorfor skal det være så sinnsykt vannskelig… Det er jammen ikke så enkelt å svare på! 😦 Jeg håper at du finner en indre fred snart! Tenker på deg! ❤

  2. Tine sier:

    Ring Tiller vennen 💕

Legg igjen en kommentar

