Det gikk ikke så bra..

Jeg mistet kontrollen.. Korte trekk kommer her

  • Tok kontakt med akuttenheten på DPS som mestringsplanen min sier jeg skal
  • Tok kontakt med akuttenheten på nytt, halvannen time senere
  • Ringte en siste gang til akuttenheten, de kunne fortsatt ikke hjelpe meg
  • Samboeren min ringte også ved en anledning.
  • Jeg mistet kontrollen og tok en boks (100 stk) med Truxal 50 mg.
  • Sykehuset
  • Jeg nektet de å pumpe meg, så måtte drikke kull før jeg blacka for alvor og de pumpet meg anyway.
  • To døgn lå jeg med motgift, høy som et fjell på valium som jeg fikk av de mot angsten
  • Time på poliklinikken med mr. vikar-behandler – han ville legge meg inn, jeg nektet
  • Kompromiss: ny time kl 07.45 neste dag. – Han ville fortsatt legge meg inn. Jeg nektet!
  • Vi inngikk nok et kompromiss: hjemme i helgen og legges inn på mandag for en uke.

Så her sitter jeg nå. Eksamen er på torsdag, håper jeg er i form så jeg får lest noe.

Ellers sitter jeg å jobber med musikk og tekster til min egen begravelse. Dette er to sanger jeg gjerne vil ha med og som betyr mye for meg ❤

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Det gikk ikke så bra..

  1. Alter Ego sier:

    Kjære deg. Er du innlagt nå? Er du trygg der du er? Vit at du fortjener bedre enn dette.. Hvis du trenger en likesinnet person å se, bare gi lyd. Jeg har fri i 4 uker framover.

  2. Den grønne sier:

    Sender deg en stor god bedringsklem! Hater at de ikke kunne hjelpe deg da du spurte om det! Blir sint for det!

Legg igjen en kommentar

