Liten oppdatering

Siden sist har jeg blitt skrevet ut, for så å bli skrevet inn igjen på akuttposten en uke senere, nå på fredag. Jeg har tilbragt hele lørdagen på baderomsgulvet, lammet av angst og ruset på Truxal. Nattevakten natt til lørdag konfronterte meg med gamle minner og situasjoner, og det hele ble alt for vanskelig for meg å håndtere så svak som jeg var da..

Det endte derfor med en overdose i avdelingen, noe som ikke er videre populært hos Dragen (overlegen) så jeg gruer meg til mandag da vi har avtalt samtale kl tolv. Håper ikke det blir drama..

Ellers er det ikke så mye nytt. Skolen henger over meg som bare det, og jeg holder foreløpig hodet over vannet. Lesingen burde vært bedre, men jeg leser litt hver dag så håper det holder i lengden. Jeg er lei av å aldri ha overskudd til å gi det lille ekstra. Det er ikke typisk meg å ikke møte fullstendig forberedt på skoleting.

Det er heldigvis ikke så lenge til fru. psykolog kommer tilbake fra permisjon nå. Jeg kjenner det skal bli godt for meg. Jeg er sliten av å holde sammen på meg selv. Sliten av det konstante trykket fra innsiden. Sliten av dissosiasjon, selvskading, innsidetrykk, angst og ustabilitet. Det svinger så vanvittig fort!!

Trenger litt støtte nå i de siste dagene. Det er slitsomt og tungt å stå i stormen alene merker jeg.

Dette innlegget ble publisert i Innleggelser og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Liten oppdatering

  1. Live sier:

    Sender deg en klem ❤

  2. Tine sier:

    ❤ syns du er dyktig jeg

  3. Sinnslidelse sier:

    Takk begge to!! Jeg ble kastet ut av avdelingen mandag morgen.. sliter litt med tiltroen til de nå som jeg kanskje trenger de som mest..

Legg igjen en kommentar

