Hva vil du lese om? 

Jeg er inne i en periode hvor jeg har liten inspirasjon til å skrive. Jeg har masse jeg burde sagt noe om, men det stopper seg når jeg setter meg ned foran macen. 

Så derfor: hva lurer du på? Eller hva vil du lese mer om ang meg? Jeg er rådvill og trenger hjelp. 
  

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hva vil du lese om? 

  1. Den grønne sier:

    Kjenner igjen den med å ha masse å si, men at det stopper når man setter seg ned med macen. Egentlig ganske frustrerende.

  2. Noen ganger blir det så fullt at det er helt tomt for ord.
    Jeg ville gjerne lese om hvordan du klarer å gå på skolen og gjøre alt som du jo gjør i «den virkelige verden». Hva som holder deg gående, hvilken type behandling du føler hjelper deg, og hva ditt møte med psykiatrien har lært deg

Legg igjen en kommentar

