Livsgnist

Jeg er hjemme igjen fra Kina. Jeg, jeg har reist til andre siden av verden. Hvem ville trodd?! 

Uansett er jeg hjemme igjen, dog temmelig utslitt. Ganske så mange tusen inntrykk som skal fordøyes. Vi reiste sammen med svigers med alt det innebærer. Hyggelig, men slitsomt i lengden. 

Dagen etter vi kom hjem ble jeg operert i en ankel. Det de trodde var en kjapp og enkel prosedyre viste seg å bli ganske komplisert. Kort fortalt har nå Knoll og Tott flyttet inn i ankelleddet mitt. Det er da to skruer på henholdsvis 3 og 4 cm. I stedet for en uke på krykker får jeg nå seks.. Og i stedet for tre uker uten trening har jeg nå fått tre mnd. Livet suger!! 

Jeg har avlyst min første time hos fru. psykolog. Kommende uke er det masse overhengende skolearbeid og møter på DPS. I mellomtiden skal jeg knaske sterke smertestillende og prøve å nyte de små øyeblikkene. Det ser nemlig temmelig mørkt ut..!  

  Beijing airport

  Dagens kinesiske utsikt

  Den forbudte by

  Badaling

  Birds nest

  København

  Hong Kong 
  
Shanghai 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Livsgnist

Legg igjen en kommentar

