Tilbake hvor jeg slapp

Vi har kommet hjem igjen. Langhelg i Hong Kong er slitsomt. Hverken mer eller mindre. Det er en lang reise og mange timers (7 timer) tidsforskjell. For Ola Nordmann er det slitsomt, og jeg tør påstå at for meg (og andre) som sliter psykisk, fysisk eller med søvnproblemer så blir det hvertfall ikke noe enklere overgang.

For all del, det har vært flott. Vi har drukket iskaffe på gateplan i t-skjorte, opplevd den helt fantastiske utsikten på Victoria Peak, shoppet crazy-shit-shopping-bananas og spist kinamat til det tøyt ut av ørene på oss. Vi tok en dag hvor vi dro over grensen til Kina og besøkte Chenzhen som er den nærmeste byen. Det er så stor kulturforskjell fra Hong Kong!

Jeg er hjemme igjen og tankene og slitenheten er tilbake for fulle mugger. I morgen venter time hos fru. psykolog. Håper vi sammen kan finne en løsning for å hjelpe meg gjennom denne tyngre perioden. Jeg er sugen på noe drama igjen, og da bruker det å ende særdeles dårlig. Har vel skrevet om det suget tidligere. Uansett: det anbefales ikke!! Hun vil vel sikkert at jeg skal ta i mot en innleggelse for å få meg på bena igjen, men jeg vil ikke. Vil klare meg selv, hjemme. Det er jo her jeg skal bo, det er her jeg skal leve livet mitt.

Skolen går sin (u)vante gang. Forelesningen i går hoppet jeg elegant over. Trenger visst ikke flere forelesninger om egen diagnose. Jeg føler jeg kan nok om personlighetsforstyrrelser. Har relativt god inside informasjon om hvordan livet med en kan utarte seg.

Jeg er sliten nå..

Dette innlegget ble publisert i Hverdag og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

