Nedtur

Det gikk ikke så bra.. Endte med en overdose og et døgn på akutten på somatisk før jeg skrev meg ut mot legens anbefaling. Kort fortalt! 

Akkurat nå ligger jeg på en seng på akuttpost 1 på en psykiatrisk del av sykehuset. Lang historie kort: er ikke plass på noen av dps’ene i regionen, og da var dette eneste alternativ. Frivillig tvang heter det visst. Jeg aner ikke hva som venter meg i natt eller i morgen, men det kan neppe bli mye verre enn det jeg kommer fra. 

Akkurat nå er det meste ganske kjipt. Jeg er på kanten av stupet, så nære på å hoppe… 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Nedtur

  1. Tine sier:

    Husk jeg er glad i deg 💕

  2. Jeg er Mille! sier:

    You can do this! Jeg heier på deg vet du! ❤ Og jeg er faktisk glad du ikke har noe valg akkurat nå.. Jeg liker best at du er trygg.

Legg igjen en kommentar

