Så var det nesten over

Etter de la meg inn på akuttposten på sykehuset her ble jeg lovet at jeg var trygg. Trygg fra meg selv, mine impulsive handlinger og de ville ta vare på meg dersom det ble vanskelig på nytt.

Kort fortalt, det gikk ikke sånn.. Jeg vet at jeg kan å ordlegge meg godt og jeg hadde tydeligvis også gjort dette på mandag da jeg hadde overtalt kontakten min til å låse meg ut alene. Skulle bare kaste snøball og hente et batteri i bilen. Avtalen var at jeg hadde utgang med følge da hverken jeg eller de stolte på meg.

Kveldsvakten lot seg tydeligvis lure av mine gode argumenter så ut fikk jeg alene. Det endte skikkelig dårlig. Den største intoxen min noen sinne ble et faktum. De fant meg sovende i snøen utenfor avdelingen etter en time. Ambulanse, pumping, ventrikkelskylling, kullbehandling, to døgn på intensiven og et døgn på nyreavdelingen ble svaret. I følge legen ville jeg ikke overlevd hvis de ikke hadde funnet meg når de gjorde.

Det er skummelt å tenke på at jeg faktisk var så nær. Så nær, men akk så langt i fra. Jeg vet ikke hva jeg vil eller hva som var målet mitt med å gjøre det jeg gjorde. Det er helt svart for meg. Jeg husker heldigvis ingenting.

Jeg sitter igjen med en klump i halsen. Skremt, redd og skamfull…

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

7 svar til Så var det nesten over

  1. Øyvind sier:

    Glad du overlevde, men lei for at det gikk så langt. Klem!

  2. Den grønne sier:

    Skamfull er det ikke du som trenger å være, men den som låste deg ut som kan være. Men er veldig glad for at det gikk bra!

  3. anonym94e sier:

    Så bra at det endre bra. Synd at det er du som sliter.. Det er ikke din skam heller! Wish you luck ❤

  4. minlillehemmelighet sier:

    Så godt det gikk bra! Ønsker deg lykke til videre, håper på at ting blir bedre for deg snart! Heier på deg. Klem

Legg igjen en kommentar

