Svar fra Modum Bad

Så kom det svar fra Modum her forrige dagen. De ser at jeg kan ha nytte av et opphold der, og har satt meg på venteliste for forberedelsesopphold. Det er skummelt synes jeg. De mener hvertfall at de kan ha et opplegg som kan passe for meg, og det er jo fint.

Vedlagt svaret fra Modum lå det flere spørreskjemaer jeg måtte svare på og sende tilbake til de i posten. Vanskelige spørsmål som skulle besvares i korthet. De presiserte også at jeg må få bedre kontroll på selvskadingen, så kanskje det vokser opp som en motivasjon hos meg i tiden som kommer.

Vedlagt disse skjemaene sendte jeg også det personlige brevet som de etterlyste. Blir spennende å se hva som skjer i tiden som kommer. Fastlegen min vil gjerne ha ukentlige samtaler, så da får jeg litt kontakt der også. Kanskje det er håp??

Dette innlegget ble publisert i Modum Bad, Motivasjon og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til Svar fra Modum Bad

  1. Tine sier:

    Så bra!! Krysser fingrene

Legg igjen en kommentar

