Pause?

Det kjennes ut som om jeg står på pause. Pause fra meg selv, alle tankene, minnene, smerten, men også gleden. Det er vanskelig, for jeg aner ikke når det smeller neste gang.

Time hos fru. psykolog på tirsdag. Ved flere anledninger kom hun med gullkorn som: Ja, ellers da..? I min verden betyr det at vi hadde gått tom for ting å snakke om. Ingen god følelse. Jeg kjente jeg var avvisende og ikke ville gå inn i noe som helst. Kanskje det er i stunder som dette jeg burde spart meg den tiden? Brukt den på noe annet? Jeg har aldri avlyst eller flyttet på en time, ikke på snart fire år!! Jeg møter ALLTID opp, tidsnok!

Jeg er sliten av å gå på vent. Sliten, sliten og mer sliten. Jeg er så lei av å være sliten!!

Dette innlegget ble publisert i Hverdag. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Pause?

  1. Alter Ego sier:

    En gang spurte en psykolog meg om jeg bare kom til timene av ren plikt og ikke fordi det egentlig var nødvendig… Rett og slett fordi jeg var så avvisende der og da. Kjenner følelsen og den er ikke god. Du har lov til å ta pause, jeg tenker at pauser kan være bra for å få et pusterom og tenkt over hva man vil framover. Om man er helt på villspor eller ei. Jeg heier på deg uansett!! Du vil komme deg igjennom dette også.. 💜💜💜

Legg igjen en kommentar

