På flukt 

Jeg skal på tur – igjen!! Denne gangen til et sted jeg aldri har vært før. Nesten ferdigpakket, flyet går i morgen tidlig. Jeg både gleder meg og gruer meg. Det er bare mamma og meg som skal reise, så håper vi klarer å være venner i en uke. 

Jeg har masse på hjertet, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Kanskje får jeg skrevet noe underveis. 

   

  

  

Ser du hvor jeg skal? 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til På flukt 

  1. minlillehemmelighet sier:

    Ååh så gøy 😁 ønsker deg en knallfin tur!!!

  2. Jeg er Mille! sier:

    God tur snuppa 🙂 Du trenger en pause nå, du rømmer ikke du tar ansvar for deg selv ❤

  3. Den grønne sier:

    wow, du må ha en skikkelig gode tur!

Legg igjen en kommentar

