Livstegn kanskje? 

Det er lenge siden jeg har del noe her. Har skrevet masse, men det ligger foreløpig godt gjemt i kladd-kurven. 

Er vel hjemme fra Dubai. Det anbefales å ta en tur dit – punktum finale!! Skal ikke si så mye mer om det akkurat nå. 

Livet er tøft om dagen. Jeg vet ikke hvor lenge det holder denne gangen. Jeg tviholder på meg selv i frykt for å miste kontrollen og gjøre noe dumt. Frykten river i meg. Hele dagen, og hele natten. Aldri pause, aldri fred. 

Vi skal legge om behandlingstilbudet mitt og jeg er veldig spent på følgene av det. Psykomotorisk fysio byttes ut med en stabiliseringsgruppe en dag i uken i 20 uker. Skal følge malen fra Modum som jeg allerede har jobbet gjennom i individualtimene. Jeg gruer meg vanvittig!! Haaaater å måtte forholde meg til, og nå skal jeg tvinges til å forholde meg til min historie og mitt liv flere ganger om dagen via øvelser. Iom at det er bygget på Modum sin modell er det også nå signert kontrakt. En hel haug med kriterier for å få være med på gruppen. Skummelt det også!! 

Jeg er litt motløs nå. Begynner i praksis på skolen fra neste uke, og jeg gruer meg vanvittig. Husker hvor tøft det var i fjor, og det blir nok ikke så mye bedre i år. Jeg har mest lyst til å kaste inn håndkle og droppe ut av hele studiet. Så sliten!!  

    
  

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Livstegn kanskje? 

  1. Den grønne sier:

    Godt å se et livstegn. Heier på deg og håper at forandringene kan være med på å gjøre livet bedre på sikt.

  2. Tine sier:

    Dette fikser du!
    Sterke kvinne! 💪👍

Legg igjen en kommentar

