Siden sist

Siden sist har jeg begynt i praksis på skolen. For å oppsummere kort: jeg STORTRIVES!! Er utplassert på sykehjem hvor det bor tolv eldre mennesker som alle har sitt å slite med. Har ikke helt fått oversikt over alle plagene i detalj, men alle et glade for hjelpen de får, og de gir sterkt uttrykk for det. I fjor var jeg jo i bolig med utviklingshemming og de gav aldri noen tilbakemeldinger som var forståelige for meg. Store deler av hverdagen min består nå av å smile, le og høre på fantastiske historier som disse menneskene har opplevd. 
Etter jeg begynte i praksis har jeg puttet gassen i bunn og kjører på. Jeg trener før jobb, går tur etter jobb, er i stallen hver dag, mikser mellom tidligvakter  og senvakter, behandling og fritid. Det er styremøter og ansvarsgruppemøter. Alle mulige slags møter!! 

Jeg sitter igjen med en følelse av å fly. Det kjennes ut som om jeg går på speed da alt skjer så sykt fort. Poff – så et dagen omme. Før jeg får sukk for meg! 

Det mest spennende nå er jo hvor lenge jeg kan surfe på bølgen. Når kommer nedturen og fanger meg i sitt altoppslukende dystre mørke hull? Jeg vet av erfaring at nedtur blir det, enten nå eller senere. Jeg prøver å holde koken til det ikke går lenger. 

Det skal i hvertfall ikke stå på innsatsen. 

  

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

4 svar til Siden sist

  1. Den grønne sier:

    Jeg håper jo at du ikke faller ned, men det hjelper jo ingenting på om du gjør det eller ikke at jeg sier det. Men flott å høre at du flyr litt. Prøv å nyt det og 🙂

  2. Jeg er Mille! sier:

    Way to go! Keep flying 🙂 ❤

  3. Tine sier:

    Husk å ta vare på deg selv innimellom 💖

Legg igjen en kommentar

