Hva har jeg gjort? 

Jeg har søkt ny utdanning! Søkt på impuls, men jeg håper det kanskje kan være godt med en pause og noe annet å tenke på. 

Hva jeg evt skal gjøre med behandling videre aner jeg ikke. Noe må skje, ellers går dette skikkelig ille. Nok er nok nå!! 

  
Jeg ser for meg at dette kan blir som et folkehøgskoleår med masse hest og mye slit. Det er lenge til evt studiestart så rekker nok å ombestemme meg mange ganger før den tid. 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

4 svar til Hva har jeg gjort? 

  1. Jeg tror du ville ha blitt en fantastisk ridelærer jeg!

    • Sinnslidelse sier:

      Planen min er å ta permisjon fra vernepleier et år. Prøve å time så jeg kan være på Modum neste vår.. Også finne en jobb hvor jeg kan jobbe med hesteterapi. Blande vernepleierens kompetanse og ridelærerens. Blir som å reise på folkehøgskoleår kjenner jeg

  2. Øyvind sier:

    Vernepleier + ridelærer høres ut so en god kombinasjon (Y) !

Legg igjen en kommentar

