Ikke helt etter planen

 

Jeg leser til eksamen, fra en sykehusseng.. Ting er absolutt ikke enkelt om dagen og jeg har hatt to runder på somatisk på en uke. 

Nå venter er arbeidshelg med fire vakter på hverandre og jeg kjenner jeg både gruer meg og gleder meg. Får fri fra alle tankene og all angsten når jeg er på jobb, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å bli veldig sliten. 

Uansett – god helg!! 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ikke helt etter planen

Legg igjen en kommentar

