Hva kan jeg gi fru. psykolog? 

Jeg har èn time igjen hos fru. psykolog før jeg flytter. Vil gjerne gi henne noe som viser hvor mye hun betyr for meg, men samtidig noe hun kan ta i mot lovlig. 

Noen som har tips? Jeg tenker kanskje en bok og noen blomster hun kan ha på kontoret. Gjerne tips til en bok fra noen kloke hoder der ute. Hun er glad i å lese bøker 🙂 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

7 svar til Hva kan jeg gi fru. psykolog? 

  1. Tine sier:

    Noe du har laget selv… strikke noe?

  2. Sinnslidelse sier:

    Hun strikker masse selv, og føler det kanskje ikke passer helt inn midtsommers 😉

  3. En fin blomst, og et personlig kort. Kanskje en liten bok med fine sitater?

  4. Øyvind sier:

    Det e vel tanken som teller? Ellers hadde det sikkert vært fint med noe som varte, altså for eksempel ikke (bare) blomster som visner. Min første tanke er et takkekort, med eller uten blomster. Du trenger ikke skrive noe langt og dypt noe, bare det at du gir henne det betyr sikkert veldig mye for henne 🙂 !

  5. Lilly sier:

    Et bilde som sier mye uten ord som hun kan ha på kontoret? ❤

Legg igjen en kommentar

